A yogi's Blog

Pórffy Csaba jóga blogja

Belépés a kínzókarmába II.

2 hozzászólás

Nem bírtam magammal, elmentem ma is a Hot rendszerbe…
A fejlődés kézzelfogható, most 10 perccel tovább bírtam, és ki se kellett mennem, de vizet már okosan vittem magammal be. El is fogyott…

Érdekes hogy a melegben sokkal jobban érzem a Moolabandhát, mert ha csak rövid időre is elengedtem, rögtön érezni lehetett ahogy az erő kimegy azonnal. Aminek örültem: (majdnem) sikerült a vinjásza hátraugrás közben fellendülni kézállásba. Vagyis azt hiszem, teljesíteni fogom tudni a tanítványaimnak tett ígéretemet, mely szerint karácsonyig sikerül 🙂 Ja, és a hátrahajlás hídba is jó volt, persze mihez képest…

valami ilyesmire gondoljatok, a hátrahajlás szó hallatán. Na az enyém még nem ilyen, de idővel, egyszer, valamelyik életemben biztos összejön. Barbi egyébként most fog részt venni Sharath londoni egyhetes okításán, és bár fényképezni nem fog, de részletes beszámolót biztosan kapunk Tőle!

Még egy kis backbending ráadásnak, hibátlan:

Reklámok

2 thoughts on “Belépés a kínzókarmába II.

  1. És miközben majdnem kézenállásban volt, jó vaskosan-magyarosan ki is fejezte a meglepetését! Ne aggódj Csabi, szeptemberre menni fog a kézenállás!

    • hát igen, erőlködés közben sok minden ‘kijön’… 🙂
      gyakorolgatom a kézenállást, alakul is lassan, itt kifejezetten a vinjászából kézállásásba való fellendülésre gondoltam, ami nehezebb mint maga a kézenállás.

Vélemény, hozzászólás?

