A yogi's Blog

Pórffy Csaba jóga blogja

Szerepcsere a kínzókamrában

1 hozzászólás

Szóval, és tettel, megtartottam életem első Hot Ashtanga óráját. 15-en voltunk ha jól számolom, sikerült megtölteni a termet. A legtöbben szerencsére veterán Ashtangások, csak egy lány, Eszti csinálta életében először végig a sorozatot. Mivel ő is gyakorlott jógás, ezért nem okozott neki gondot, meg is kellett dícsérnem egy-egy szép póz láttán. Kíváncsi voltam, hogy bírják majd akik tőlem jöttek életük első Hot órájára. Kitartóan végignyomták az egészet, bár a vége felé néha már látszott a fáradtság, de hát ez kőkemény meló, vér, verejték, és könnyek. Másodszorra már könnyebb lesz, az első sokkon túl.
Én is próbáltam csinálni amennyire tudtam, a Napüdvözléseket majdnem végig, és a továbbiakban is. Az orrom a Napüdvözléseknél kezdett csak kidugulni, olyan hangok kíséretében, hogy reméltem senki nem ijed meg tőle túlságosan. Darth Vader 10 km kocogás után sem hörög így. Mégis, hogy közben fel-fel álltam magyarázni meg igazgatni, sokkal kevésbé fáradtam el mintha simán végignyomtam volna a sorozatot. Rá is jöttem miért, járkálás és beszéd közben nincs Ujjay, sem bandhák, a testem közel sem forrósodott fel annyira belülről mint máskor, ugyanakkor a hőmérséklet miatt mégis nagyon rugalmasak az izmok. A végén kaptam is egy bókot, hogy milyen laza vok. Jólesik, de valójában persze nem, aki laza, az pl. Évi, akit már nézni is élményszámba megy. Pont időre befejeztük, amíg a lányok sorban álltak a zuhanyozó előtt, Évi még csinált néhány kacifántosabb pózt, én is próbálkoztam egy kicsit, de elhalványultam mellette, plusz sikerült kicsit orra is esni, és lehorzsolni az orromat a padlószőnyegen, igen jó anyagból van! Mindent összevéve jó kis óra volt, remélem a többiek is legalább annyira élvezték mint én. Csütörtökön 17h-kor folyt.köv.

Reklámok

One thought on “Szerepcsere a kínzókamrában

Vélemény, hozzászólás?

