A yogi's Blog

Pórffy Csaba jóga blogja

Léghajó

Hozzászólás

Ha felnézünk ma este az égre, láthatjuk hogy a Hold egzaktul együtt áll egy fényes bolygóval, történetesen a Jupiterrel. Hold – vágyak, Jupiter – növekedés. Ma egész nap úgy éreztem hogy nagyon kívánom az ételt, az ízeket, az édességet. Szerencsére egész nap karma-jógát végeztem, segítettem költözködni az egyik legjobb barátomnak. Volt minden, mosógép, hűtőszekrény, franciaágy, szóval a kalóriákat már előre sikerült elégetni. De ne kanyarodjunk el a témától, ahogy néztem a Holdat az égen, pontosan alatta az apró csillaggal, eszembe jutott Srí Jukteshvar hasonlata az “Egy jógi naplója”-ból. Már halála után hangzott el, amikor megjelent Joganandának a szobájában, és részletes leírást adott neki az anyagi sík felett létező asztrális és éteri síkokról és tulajdonságaikról. Mindenkinek ajánlom, lebilincselő olvasmány, amely nemhogy ellentmondana a védikus szentírásoknak, hanem épp ellenkezőleg, gyakorlatiasan megvilágítja a sokszor elvontnak tűnő szövegeket. Végül az idézet (nem szó szerint, ahogy én emlékszem rá):
“Az anyagi teremtés kis kosárként lebeg a sokkal hatalmasabb asztrális világ léghajója alatt.”
Pontosan így képzeltem el, ahogy ma Hold látszik, alatta a Jupiterrel.

Vélemény, hozzászólás?

