A yogi's Blog

Pórffy Csaba jóga blogja

HOT II.

Hozzászólás

Ma nagy létszámmal vonultunk fel, Adrival ketten sikerült megtölteni a placcot. A hőmérséklet és a páratartalom kint és bent úgyszólván megegyezett, nem csodálom hogy a többieknek nem sikerült elég lelkesedést gyűjteni hozzá hogy lejöjjenek. Tudom azt is hogy akik hozzám járnak, nemigen tudnak odaérni öt órára, sokszor még a fél hetes óra is túl korai nekik. Korunk pestise: a melóhelyen orrvérzésig. Minden rosszban van valami jó is azonban, megbeszéltük hogy nem vezénylem végig a gyakorlatsort, csináljuk oszt’ jó napot. Azért is jó volt így, mert először próbálhattam ki, milyen a melegben saját ritmusra és befelé figyelve gyakorolni. Összegyűjtöttük a fűtőegységeket magunk körül, mint megannyi kis robot a Csillagok háborújából, és elkezdtük. Ha már így alakult, mondtam Adrinak hogy mi lenne ha minden fél oldal után is megcsinálnánk a Vinjászákat, és lőn, Vinjászából sosem elég. A legvégén a Baddha Paddmászanánál segítettünk egymásnak, én lenyomtam kicsit Adri törzsét, azután megkértem hogy nemes egyszerűséggel üljön a hátamra mind a 40 kilójával. Egyedül vagy nem tudok eléggé előrehajolni, vagy ha igen akkor meg a lábujjam csúszik ki a fogásból, így viszont minden klappolt. Relaxáltunk kicsit, aztán már jött is a következő csapat. Odakint várt két barátom, beszélgetés közben ettünk egy kicsit. Nekem ez volt ma az első, lássuk csak: sárgaborsófőzelék, padlizsános-sajtos-sárgarépás sabji (ejtsd: szabdzsi), krumplifánk és paprika-pakora, szilvacsatnival, csokis tápiókapuding levezetésnek. A jógától megéhezik az ember 🙂 ja, majd elfelejtettem a limonádét…

Vélemény, hozzászólás?

