A yogi's Blog

Pórffy Csaba jóga blogja

Nehéz napok a Föld nevű bolygón

Hozzászólás

wandsprs

Sok minden összejött egyszerre. A Manju Jois workshop két napja után (miután egy éjszaka elaludni se tudtam), olyan voltam mint akit néhányszor ledaráltak. Apró fájdalmak itt, ott, és sajgó érzelmek. Gondoltam, az egészet megkoronázandó még elmegyek haladó órára (Hot/Második Sorozat) az Atma-ba. Már a lépcsőn úgy vonszoltam fel magam összeszorított foggal. Hiába, a tudatalattink pontosan érzi előre hogy mi várható. Az óra király volt, én viszont szétestem közben apró darabokra. Nincs mit szépíteni, úgy jöttem ki az óra után hogy megijedt tőlem az egyik barátom aki meglátott 🙂

A csillagok is érdekes állásban vannak a napokban. A Szaturnusz együttállásban Nappal, és mindkettő szembenállásban az Uránusszal. Mit jelenthet ez a szimbolika? A Szaturnusz mint gátló, határokat szabó minőség megakadályozza az életerő (Nap) szabad áramlását. Összeszorított foggal azonban mégis elvégezhetjük a feladatainkat, jobb mintha semmit sem tennénk. A depresszió és elszigeteltség érzése is velejárója az ilyen együttállásnak. Az Uránusz forradalmár, felvillanyozó energiája viszont éppen az ellenkező végletbe hajszolna bele: újdonságot és gyors haladást szeretne mindenáron. Olyan váratlan eseményeknek lehetünk tanúi ill. résztvevői, amelyek segítenek tudatosítani bizonyos változtatások szükségességét. Az egész konstelláció olyan hatást kelt, mintha egyszerre nyomnánk a gázt és a féket is. Kitartás, néhány nap és túlleszünk rajta.

Vélemény, hozzászólás?

