A yogi's Blog

Pórffy Csaba jóga blogja

Tantra kiegészítés

Hozzászólás

Elkövettem egy hibát, nevezetesen félreérthetően fogalmaztam meg a tantra ismertetőjéhez írt bevezető mondatokat, ami által úgy tűnhetett hogy Miklós Ervin tanfolyamára utalok vele. Mi sem áll távolabb tőlem, alant idézem a helyesbítést:

kedves Anna és Andi,
az írásom félreérthető volt, nem Ervin kurzusára vonatkozott, amelynek természetesen elolvastam a leírását. Ervinről egyébként csupa jót hallottam, és tanítói, ti. S. Yesudian és Haich Erzsébet írásai is közel állnak a szívemhez, valójában én is évekig Yesudian könyve alapján gyakoroltam a jógát.
Egy általános jelenségre szerettem volna felhívni a figyelmet, ami egyébként természetes: amiben kisbaba, kiskutya vagy a szex szó szerepel, az biztosan eladható termék, ez a jógára is igaz. A fenti ismérvek érvényesek az Ashtangára is, amely szintén tantrikus jógairányzat. Ezért gondoltam hogy kicsit érdemes körüljárni a témát, egyáltalán nem állt szándékomban bírálni Ervint vagy a tanfolyamát, látható hogy a koponyában főtt hal sem szerepel a leírásában, pedig tantrikus az is…
Szép napot Nektek, és köszönöm a hozzászólást!
(remélem a párbeszéd hatására még többen kapnak nagyobb rálátást a témára)

Vélemény, hozzászólás?

