A yogi's Blog

Pórffy Csaba jóga blogja

Padlizsánkrém

3 hozzászólás

Szinte az egyetlen érdemleges dolog amiről be tudok számolni, a tegnapi padlizsánkrém, amit óra után ettünk. Kedden beszélgettünk róla, és kedvet kaptam megcsinálni. A legjobb recept szerintem a következő: megsütjük a padlikat a sütőben maximális hőmérsékleten kb. 50 percig. Ha kihűlt, fa kaparóval kikaparjuk a belsejét, könnyen elválik a héjától. Ezután jön a só, bors, olívaolaj, Jamie Oliver ‘szentháromsága’. Egy pici vörösborecet is került bele. Az alap kész van, lehet ízesíteni. Tegnap egy kis vörös pesto-val és tejföllel ütöttem fel, meg egy csipet csiliporral. Elég annyit mondanom róla, hogy elfogyott, az összes kenyérrel egyetemben…

ps. aki jobbat tud, írja meg!

3 thoughts on “Padlizsánkrém

  1. halihó,

    én tudok jobbat! 🙂 hagyd ki a tejfölt – így nem lesz annyira habos. helyette tegyél bele majonézt és egy kis lilahagymát. csak azért merem ajánlani, mert nekem is az volt az első variáció, amit kipróbáltál, de a majonézes jobban bejött.

    Anett

Vélemény, hozzászólás?

