A yogi's Blog

Pórffy Csaba jóga blogja

Open Yoga Day 1.

Hozzászólás

Péntek este amikor elaludtam, még egy szem hó sem volt sehol, mire reggel kinéztem, esett vagy harminc. Ennek ellenére mindegyik órára jöttek szép számmal. A hagyományos menüvel kezdtünk, reggel Ashtanga, utána gerincjóga. Beálltam a pilates órára kipróbálni hogy milyen, és nagyon jónak találtam a rendszert, precízen fel van építve, külön érdekesség, hogy használják a gyökérzárat is, és nagyon jól sikerült ráéreznem közben, hogy mennyire nem tudom még tökéletesen zárva tartani. Sok Ashtangás is elcsodálkozna némelyik gyakorlaton, annyira jók.
A tajcsit is nagyon élvezte mindenki, különösen a fájós térdemnek estek jól a körkörös, lágy mozdulatok. Annyira tetszett mindenkinek, hogy elképzelhető hogy indítunk egy hétvégi tajcsi órát. Ha érdekel valakit, írjon egy mailt.
Utolsó különlegességnek hátra volt még stresszoldó jóga, amire már régen kíváncsi voltam. Viszonylag kevés ászanázás, és annál több befelé koncentrálás volt, pl. érdekességként az arcizmokra is sor került, és a többi stressz-felhalmozó területre. A végén a relaxáció olyan mélyre sikerült a jó előkészítésnek köszönhetően, hogy mindenfelől másodpercek alatt hallatszott a horkolás… 🙂
Ha valaki a hó vagy egyéb elfoglaltsága miatt nem jutott el az órákra, febr. 13-án megismételjük, még több órával és érdekességgel.
Az új órák beosztása fent van a http://www.akozpont.hu oldalon.

Hozzászólás