A yogi's Blog

Pórffy Csaba jóga blogja

Minek is idézzem…?

Hozzászólás

Hiszen akik ezt a blogot olvasgatják, azoknak a többsége már jógázik, és már maga is megtapasztalta a gyakorlás átformáló erejét. Ha még nem jógázol, de érdeklődsz aziránt hogy próbát tégy, ez a levél, amelyet egy tanítványom írt, talán hozzásegít az elinduláshoz.

“Azt kérded tőlem, mit jelent számomra a jóga? Mindent, Az egészséges testi és szellemi életet.
Nehéz szavakba önteni azt amit érzek, hiszen minden megváltozott körülöttem. Nem, nem is a környezetem változott, hanem, én. Újra születtem, sőt! Most keltem életre. Az elmúlt 33 évben csupán vegetáltam, élő halottként. Hiszen soha nem a mát tapasztaltam, hanem mindig a múlton rágódtam vagy a jövő tervezése kötött le. Az évek pedig elrepültek. Megtanultam megélni a pillanatot, a csodát. Hiszen én is egy lélek vagyok, aki azért öltött fizika testet, hogy tapasztalhasson. Ebben segít a jóga és a meditáció. A teljesebb élet megtapasztalásában, a megvilágosodásban. gyógyulásban… Elmúltak erős gerincfájdalmaim. Sokkal nyugodtabb, kiegyensúlyozottabb vagyok, amit a környezetem is észrevett.

ui: kb. 2 hete nem gyújtottam rá 1 szál cigire sem. Nem akartam leszokni, egyszerűen csak “nem kívánom”. Igaz hogy nem voltam erős dohányos (napi 4-5 szál), de ez akkor is szuper! Sőt, kávé sem kell, helyette sok koffeinmentes teát iszom. Ez nem csak szemlélet, de életmód-váltás is!! Köszönöm, nagyon jól érzem magam!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

