A yogi's Blog

Pórffy Csaba jóga blogja

Aközpont story 02

Hozzászólás

Amikor kinőttük a Kis Stáció (mennyire szimbolikus a név is) utcai helyiséget, arra gondoltam hogy jó lenne méginkább erősiteni az ashram-feelinget, és egy helyre hozni a gyarapodó érdeklődést vonzó jógaórákat és az órák utáni közös szocializálódást. A választás egy Ráday utcai lakásra esett, amely gyönyörü nagypolgári, hatalmas belmagasságú belső kertes volt. Ekkor készült el a Központ első weboldala is. Erre az oldalra felkerült néhány videoklip is, amelyen Ashtanga jógázom (ma már viccesnek tünik az akkori mozgásom és lazaságom, vagy inkább nem-lazaságom).

IMG_2860
Az órák mégis hasitottak, Ashtanga óra előtt kung-fu órát is tartottam, hetente 3x, kedden, csütörtökön és szombaton. Ekkor még nem igazgattam egyáltalán, hozzá sem értem az emberekhez. Jó jó, nem éppen tradicionálisan tanitottam, de akkoriban még nagyon új volt ez a dolog Mo-on, fogalmam sem volt sok mindenről. Viszont lelkes voltam a tanitást és a gyakorlást illetően is. Tanárom nem volt, workshopok sem voltak még nagyon ahová mehettem volna. Igy is nagyon élveztem ezt a szabadságot, és az órák után szinte mindig sütöttem valamit, néha süteményt, palacsintát, esetleg tiramisut, volt hogy padlizsánkrémet. Elfogyott mindig…

A Központ_ Jóga és harcművészet oktatás copy
A weboldalon elhülve látom az akkori árakat és a mostaniakat: alig van különbség. Kicsit jobban pörgött a gazdaság akkoriban, nem kellett az embereknek számolgatni a jógabérletre szánt pénzt. Ma már ez is szempont (sajnos).

Ebben az időben kezdtem a Megálló Alapitványban az ingyenes órákat. Az elgondolás az volt, hogy valamilyen jótékony segitő tevékenységet muszáj végeznem a jóga berkein belül. Ugyanaebben az időben elkezdtem Miskolcon is órákat tartani, növekvő sikerrel. De ezekről részletesebben majd holnap irok…

ps. mostanában mindig csak este jutok gép elé, mert addig toljuk a melót az új terem épitésén 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

